Asocierea brânzeturilor

4 alimente comune alături de care poți consuma brânzeturi maturate

Noi suntem mari fani ai produselor lactate, indiferent că avem la îndemână brânzeturi maturate, brânzeturi proaspete sau orice alte alimente pe bază de lapte. Acestea sunt nelipsite din bucătărie. Suntem atât de obișnuiți cu consumul produselor lactate încât le folosim, aproape zilnic, în componeța cel puțin a uneia dintre mesele principale ale zilei: mic dejun, prânz sau cină, ba chiar și în unele gustări.

Cel mai adesea consumăm brânzeturile maturate  în combinație cu alte produse la fel de sănătoase și de gustoase. De aceea, în acest articol ne-am gândit să îți prezentăm și ție 4 alimente comune alături de care obișnuim să le consumăm. Citește în continuare!

Brânzeturi maturate cu legume proaspete

Brânzeturile maturate cu condimente Torockoi pot fi consumate împreună cu legume proaspete

Brânzeturile maturare, cu condimente sau simple și legumele reprezintă una dintre cele mai comune asocieri alimentare. Cu toții am mâncat, cel puțin o dată, un mic dejun format din brânzeturi și legume proaspete. Chiar și fără să fim conștienți de acest lucru, această combinație alimentară este foarte bună pentru sănătatea noastră. De ce? Pentru că brânza este bogată în grăsimi bune, proteine și calorii necesare organismului, iar legumele se numără printele cele mai bogate alimente în multivitamine.

Recomandare: Consumă cât mai multe brânzeturi naturale și legume la micul dejun pentru a-ți asigura plusul de vitamine, minerale și nutrienți necesare pentru întreaga zi.

Brânzeturi maturate cu fructe proaspete și uscate

Brânzeturile maturate Torockoi se pot consuma împreună cu fructe proaspete, nuci și semințe

Brânzeturile maturate și frunctele, proaspete sau uscate, sunt o combinație perfectă de alimente. Nu doar că sunt delicioase, dar oferă și o parte din necesarul de vitamine pentru organismului nostru. Brânzeturile au un conținut ridicat de săruri minerale, calciu, fosfor și magneziu, iar fructele sunt pline de multivitamine care ajută la întărirea sistemului imunitar și oferă plusul de nutrienți sănătoși de care are nevoie corpul.

Recomandare: Dacă ești în căutarea unei gustări sănătoase între mesele principale ale zile, mănâncă brânzeturi și fructe. Nu doar că îți oferă o combinație plăcută de gusturi, dar sunt și o sursă sănătoasă de potolire a senzației de foame.  

Brânzeturi maturate cu nuci

Brânzeturi maturate Torockoi, nuci și semințe

Brânzeturile maturate Torockoi sunt foarte bune împreună cu nuci și semințe

Brânzeturi maturate și nuci? Da, sunt o altă combinație sănătoasă și delicioasă de alimente.  Indiferent dacă alegi să combini brânzeturile cu nuci, alune de pădure, fistic, migdale, arahide, caju sau un mix de nuci, nu vei da greș. Nucile  sunt foarte bogate în grăsimi sănătoase și o sursă importantă de fibre și proteine. Brânzeturile sunt, de asemenea, bogate în proteine, dar și în calciu, vitamna D și alți nutrienți. În plus, aceste alimente pot fi consumate ca și gustări naturale și sănătoase, pentru a potoli senzația de foame dintre mese.

Recomandare:Începe să consumi brânzeturi maturate și nuci încă de la micul dejun și continuă pe întreaga durată a zilei, dacă te simți lipsit de energie sau obosit. Ambele alimente sunt surse foarte bune de nutrienți care îți oferă plusul de energie de care ai nevoie peste zi.

Brânzeturi maturate cu mezeluri uscate

Brânzeturi maturate Torockoi și mezeluri uscate

Brânzeturile maturate Torockoi și mezelurile uscate sunt o combinație foarte bună de gusturi

Brânzeturi și mezeluri uscate? Da, da, da! Aceasta este o altă combinație foarte bună de gusturi și, în plus, o sursă de nutrienți esențiali organismului nostru. Mezelurile uscate, făcute din ingrediente 100% naturale, precum bacon, prosciutto crudo, salam sau cârnați sunt surse bogate in proteine, minerale și amionacizi de bază necesari organismului nostru. La rândul lor, brânzeturile conțin și ele numeroase substanțe nutritive, vitamine și săruri minerale benefice. Combinate, cele două alimente ne oferă atât nutrienți necesari, cât și o senzație de sațietate pe termen lung.

Recomandare: Chiar dacă nu au o reputație foarte bună în rândul alimentelor sănătoase, nu-ți fie teamă să mănânci mezeluri. Cu puțină informare prealabilă, poți alege să mănâni mezeluri sănătoase și 100% naturale. Adaugă lângă ele câteva sortimente de brânzeturi maturate și consumă-le ca și gustare sau aperitiv, alături de un pahar de vin.

După cum ai aflat, există numeroase combinații alimentare în care poți consuma brânzeturile maturate pentru a le intensifica aromele și proprietățile nutritive. Te provocăm să pregătești un platou cu brânzeturi maturate, fructe, legume, nuci și mezeluri uscate și să te bucuri de combinațiile nemumărate de gusturi și arome pe care ți le oferă aceste alimente naturale și foarte sănătoase pentru organismul nostru.

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *