Torockoi

Retururi

Conform legislației în vigoare (Ordonanța de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor ı̂n cadrul contractelor ı̂ncheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative – art. 3 alin. 3 lit. i) și Directiva 97/7/CE a Parlamentului European și a Consiliului din 20 mai 1997 privind protecția consumatorilor cu privire la contractele la distanță – art. 3, alin. 2) contractele de furnizare de produse alimentare, băuturi sau alte bunuri de consum curent furnizate la domiciliul consumatorului, la reședința acestuia sau la locul său de muncă prin distribuitori stabili nu pot fi denunțate unilateral. Produsele primite nu mai pot fi returnate.

 

Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.U.G. 34/2014.

În cazul produselor alimentare, consumatorul are dreptul să îi transmită în scris comerciantului,  în termen de 2 zile de la primirea produsului, că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea coletului. Se recomandă utilizarea aceluiași serviciu de transport utilizat pentru recepționarea produselor.

Binal Mob S.R.L. va înapoia contravaloarea comenzii în cel mai scurt timp posibil, de la primirea produsului returnat.

Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acesteia.

Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).

Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice și produse care au fost consumate în proporție mai mare de 20%.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, așa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare.


Procedura de retragere din contract

Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informează Binal Mob S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract, prin una dintre variantele: model formular afișat pe site-ul www.torockoi.ro sau o declarație neechivocă făcută pe un mediu durabil (hârtie, mail sau fax). Consumatorul are la dispoziție 2 zile de la primirea produselor, pentru a anunțat retragerea din contract.

Obligațiile care revin companiei Binal Mob S.R.L.

Rambursarea integrală a sumelor primite ca plată, inclusiv costurile livrării în cazurile: produsul livrat nu corespunde specificațiilor din site și din comandă, produs depreciat la recepție, produs livrat greșit (exceptând situația în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard).

Rambursarea sumelor se va face folosind aceleași modalități de plată rezonabil aplicabile (în cazul plății în numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer în contul bancar transmis neechivoc de către consumator).

Îndeplinirea obligației de rambursare se face în termen de 5 zile lucrătoare de la recepționarea produselor.

Obligațiile care revin consumatorului

Produsele sunt înmânate personal companiei Binal Mob S.R.L. sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fără întârziere nejustificată și în decurs de maxim 5 zile de la anunțarea deciziei de retragere din contract.

Consumatorul este cel care suportă costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar de diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.

Open chat
Hello,
Cu ce te putem ajuta?